Τετάρτη 18 Μαρτίου 2015

Φωτό από την τελετή παράδοσης - παραλαβής Διοικήσεως της 80 ΑΔΤΕ



Πραγματοποιήθηκε σήμερα η Τελετή Παράδοσης - Παραλαβής της 80 ΑΔΤΕ, στο Στρδο «Κων/νου ΙΑ Παλαιολόγου», στο Λινοπότι της Κω,παρουσία του Μητροπολίτη Κωου Νισύρου κ.κ.Ναθαναήλ,του Δημάρχου Κω κ.Γιώργου Κυρίτση,του Επάρχου Κω κ.Γιώργου Χαλκιδιού, πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας του τόπου. Τη Διοίκηση της 80 ΑΔΤΕ, αναλαμβάνει ο Ταξίαρχος κ. Κων/νος Ευγένιος, ενώ ο Ταξίαρχος κ. Γεώργιος Δημητρόπουλος αναλαμβάνει καθήκοντα Επιτελάρχου στην ΑΣΔΕΝ.
Σε δηλώσεις του ο κ.Δημητρόπουλος τόνισε «...Αυτή η στιγμή είναι μοναδική, όποιος δεν την έχει βιώσει δεν μπορεί να την περιγράψει... είναι τονίζει η στιγμή που όταν θα αποχωρήσω από έδώ το αυτοκίνητό μου δεν θα έχει σημαία με τα αστέρια... αλλά είμαι πλήρης συναισθημάτων, αναμνήσεων και εικόνων και από το εσωτερικό των ενόπλων δυνάμεων και από τον τοπικό πληθυσμό, φεύγω πλήρης...»
Με την σειρά του ο νέος Ταξίαρχος κ. Κων/νος Ευγένιος τόνισε «...είμαι ενθουσιασμένος με την τιμή αυτή που μου έγινε.... Είμαι έτοιμος, το γνωρίζω τα θέματα και είμαι έτοιμος να καταβάλω κάθε δυνατή προσπάθεια για να παμε ακόμα πιο ψηλά, ακόμα πιο δυνατά....»
Δείτε περισσότερες φωτό ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου